2017-08-25, 00:31
Vad är det där för någon extratjänst för 700 kronor för sätesreservation mer specifikt? Får man välja exakt vilken plats man ska reservera själv? Akta dig om du inte är säker på att det är en specifik platsreservation för jag blev blåst en gång av travellink på något liknande där dom inte alls reserverade några säten vid nödutgången med extra benutrymme för många hundra kronor som de påstod utan dom gjorde bara så att dom la in en textnotifiering typ en obs rad på bokningen där dom skrev att passageraren har önskemål om att sitta vid en nödutgång vilket gjorde att man inte kunde checka in i automaten utan bokningen krävdes att den skulle hanteras manuellt bara och det medförde bara en massa extraarbete och lång väntan i köer istället för att checka in i automat eller via internet och inte fan får man någon sittplats vid nödutgång med benutrymmen heller utan detta tilldelades automatiskt av systemet hette det och det var ingenting personalen kunde påverka ändå, eller kanske hade de kunnat göra detta om inte alla sådana platser redan var tagna av de som checkat in i automat eller hemma på internet själva ett dygn innan när internetincheckningen öppnade, vilket denna spärr, för 500 kr tror jag det då kostade, omöjliggjorde då det inte går att checka in på internet/i automat om man tar denna extratjänsten, så med andra ord, bortkastade pengar, om det nu inte är specifika platser du får välja förstås?