Problem med Swiss e-ticket.

#1 2009-07-05, 13:14
tobbesmamma
Jo jag bokade en biljett på swiss.com kryssade i alternativet e-ticket. Men nu är det så här att min kompis som bokade exakt samma biljett har fått två stycken mail jag har bara fått ett mail. I hans andra mail fick han sin "e-ticket" som han skulle skriva ut. Jag fick bara ett mail som ser ut så här: http://img12.imageshack.us/img12/1108/dftyguhigft.jpg

Så det jag undrar nu är kommer de släppa på mig?

Har kollat FAQn där står det att jag ska visa leg.

Har mailat kundservice men har inte fått något svar har även försökt att ringa dem men då kommer jag till telia numerupplysning.

Så nu vänder jag mig till flashback.
#2 2009-07-05, 14:08
alex1987
Har du kollat i skräppost mappen ?

Oftopic: Vilka dryga flygtider....
#3 2009-07-05, 14:13
von Hindenburg
Det är en pdf som din polare fått eller hur? Isåfall är det kvittot på att han betalat. Är det möjligen något problem med ditt kreditkort eller kan du ha lagt in fel uppgifter?
#4 2009-07-05, 15:52
tobbesmamma
Har löst det nu kom fram till kundtjänst tillslut. Min hemtelefon gjorde typ om numret så det blev konstigt men det funkar från mobilen. Det var så att adressen som jag hade fyllt i inte var samma address som mastercardet var registrerat på så de kunde inte ta betalt för min biljett men resan är reserverad. Har löst det nu med kundtjänst.

Offtopic: Ja tiderna är är riktigt dryga.