Ursprungligen postat av PilotHockey
Det är deras nuvarande bedömning. För 10 år sedan var Ryanair knappt kända inom flygindustrin.
Var dina "experter" ens födda 2004? Ryanair hade 28 miljoner pax och hade nästan hunnit upp SAS redan då.
Ursprungligen postat av PilotHockey
De är utdaterade plan som är i sämre skick än för att användas i tredje världen. De har passerat sin D-Check för längesedan. Marknaden kommer bli mättad.
Precis som de flygplan kommer att bli som Ryanair idag säljer som begagnade. De är helt oekonomiska om ca 10 år
Ursprungligen postat av PilotHockey
Vet inte vilka du väljer att flyga med. SAS är bättre än Norwegian och SAS är många ggr billigare än Norwegian.
Var stod det om Norwegian i tråden? Ta dig hem från norra Tyskland och SAS tar nästan 3000 kr enkel och Ryan 700 kr. Det SAS är "bättre på" är ju att man får tillfälle att sitta ett tag på Kastrup och vila sig...
Ursprungligen postat av PilotHockey
Eftersom att i stort sett alla flygplatser RYR flyger till (bortsett från GSE) ligger långt ifrån staden du antagligen skall till så jämnar det ut sig i slutändan.
Åker man privat spelar inte 30 minuter längre marktransport
om man ska just dit ingen roll. Speciellt om man tjänar över 1000 kr i timmen.