Ursprungligen postat av SilentVictory
417 stycken levererade och 737 stycken ligger på order.
Hade varit något stort bekymmer så kan du nog räkna med att det hade kommit ut både det ena och det andra.
Vad någon anonym skriver om vad dennes kollega sagt väger således inte särskilt tungt.
Nog hade 787an lite småproblem när den kom ut på marknaden, men det är absolut inget ovanligt.
Varför Norwegian har drabbats så hårt har enligt en del berott på att det är en ny aktör på marknaden för långdistans och besitter inte denna expertis och erfarenhet som andra bolag som har funnits i årtionden gör.
När det strular för någon som är ny inom området så brukar det ta längre tid att ordna något.
Med tiden kommer erfarenhet, så också för Norwegian.
Norwegian köper ju servicen från Boeing så det borde inte vara problemet, men med barnsjukdomar och inga allianser så slår det ganska hårt när en kärra blir stående tror jag i alla fall.
Men hur erfaren man skall vara när LiJo batteriet trilskas fattar jag ju inte.