2022-07-15, 10:27
nedboy
Ursprungligen postat av Itoy
Det tar bara samtal om inställds flighter.


Jag ser att de räknar med att telefonkön kan vara upp till 2 timmar just nu också och det funkar ju inte.

Men då tycker jag att du ska göra såhär.

På den sidan du ska skicka in klagan på som inte fungerar just nu. Gå till kontaktformuläret och skriv att eftersom deras sida inte fungerar och du måste göra klagan inom 7 dagar så skriver du via den enda möjliga kontaktväg de erbjuder just nu. Skriv ner relevant info såsom skada på väskan, vilken flight och dina kontaktuppgifter.

Visst, du kommer att få tillbaka ett autosvars meddelande, men du har i alla fall gjort vad du kan inom rimlig tid och du kommer att ha ett datum på det (email-datum) på att de mottagit ditt meddelande.

Du fortsätter att kolla de närmaste 7 dagarna om sidan kommer upp igen. Kolla bara en gång om dagen förslagsvis kvällstid.

Jag misstänker att allt med SAS just nu är kaos. Men detta är mitt förslag över hur du ska göra.