2017-01-15, 10:57
Jo nu är det så att jag ska resa med detta jäkla skitföretag.. jag och min bebis född 2016.

Då jag inte vill ha honom i knäet bokade jag en extra stol just för babyskydd. Jag var tvungen att boka en vuxenbiljett för det.

0-2 år blir spädbarnsavgift extra stol gick ej att lägga till
2-14 funkade inte att skriva in födelsedatum sista året var 2015.
Vuxen, ja nu kan jag inte cheka in ungen då vuxen räknas från 16 år.

Vad gör man? Har ringt Wizz men finns bara på engelska och jag verkligen suger på det. Kan jag cheka in honom med mitt personnummer trots att han har eget och eget pass?

Står att man skulle skriva INFANT (spädbarn) som första namn. Sen ringa callcenter och meddela hela namnet och att vi reser med bilbarnstol. Fattar ej varför när jag redan bokat och betalat för en stol för honom. Rent ut sagt skitbolag.

Någon som haft samma problem som vet hur man löser det?