Hej. Sitter just nu i Medellin, Colombia efter planerad långtidsvistelse. Men som vanligt ändras planerna och jag måste åka hem.
Jag bokade en biljett med travelstore i januari, några dagar innan avgång. Biljetten var billigare än de andra alternativen. Det var inga problem.
Men nu måste jag hem, så jag skrev mitt första mail för en månad sen. Där skrev jag när jag ville åka hem och hur mycket det skulle kosta extra. Fick svar ganska snabbt om att jag var tvungen uppgradera till "maxpaket" för 149 kr. seriöst?
Så står det att det ska kosta 3200 (!!) kr att ta mig hem, men då finns inga flyg madrid-arlanda, så jag måste köpa en extrabiljett genom london för 2400 kr, så ett totalbelopp på 5600 kr.
Okej, jag måste ju ta mig hem iallafall.
Men nu är det så att dom ger mig sämsta jävla servicen. Jag har fått vänta, och då i panik för att jag inte vet vad som ska hända mig, i 80 timmar på svar, det står att det ska ta upp till 24 timmar. Jag har skrivit mail till alla adresser jag hittat, inklusive VDn.
och så fick jag ett svar idag-
Hej ******,
Hur kan vi hjälpa er ?
Med vänliga hälsningar,
Travelstore.se
VAD FAN???? alltså händer det här verkligen?? vad ska jag göra? Jag funderar på att stämma dom, eller gå upp lite högre och så kanske dom kan stå för kostnaden på min biljett.
någon som haft problem med travelstore.se? Någon som vet vad jag kan göra mot ett sånt här företag?
jag måste åka härifrån om två dagar.... får se hur möjligt det är.