Detta har hänt:
- Mitt flyg hem igår var försenat flera timmar. Jag skulle vidare med ett annat plan, så jag var tvungen att kasta mig ut och springa för att hinna med det andra planet. Glömde tyvärr en sak i all stress.
- Insåg att jag glömt saken när jag satt på anslutningsplanet. Då var klockan strax efter 15. Telefontider för hittegodsavdelningen är mellan kl 12-16. När jag landade var det för sent att ringa igår.
- Har sett på deras söksida att föremålet är upphittat.
- Har ringt ständigt sedan kl 12 idag. Kommer inte fram. Möts bara av att alla linjer är upptagna och att jag ska ringa igen, dvs det går inte att stå i kö. Jag ringer och ringer och ringer och möts hela tiden av samma öde.
- Det finns ett formulär om upphittade saker i form av en popup-ruta. Efter ett tag medan man skriver i det försvinner rutan och jsg får börja om igen. Försökt både på dator och läsplatta utan att kunna fylla alla detaljer (många) som krävs, så inget formulär har kunnat skickas.
- Hittegodsavdelningen har ingen mailadress och jag bor inte i Stockholm utan långt upp i norr. Kan därför inte besöka avdelningen.
Vad göra? Behöver den borttappade, numera upphittade saken, så fort som möjligt, men kan ju inte få kontakt med hittegods.