Köpte en resa i februari ner till min far på Mallorca, via Bravofly som resebyråade för Norwegian Air.
Pga Corona så blev ju resan inte av och jag började kolla upp möjligheten för återbetalning. Via Bravofly blev jag hänvisad till Norwegian och jag hörde av mig till dem.
De betalade tillbaka, men pengarna kom inte tillbaka till mitt konto. Detta var den 28:e maj, och jag väntade 3 veckor för att se om pengarna kom.
Efter 3-4 rundor hos både Norwegian och min bank, SEB, så kom vi fram till att det nog är så att i och med att jag betalade via Trustly så har Norwegian betalat tillbaka till Bravofly, då man drar pengarna från sitt bankkonto i Trustly, och det går via Bravoflys kreditkort eller vad det nu är (ett Mastercard som jag inte känner igen iaf).
Nu försöker jag få tag på Bravofly, men båda gångerna jag har rint har man varit i kö i 2 timmar och sen har det bara klickats bort
Är det någon som har en e-post till dem? Jag har sökt på deras hemsida, men hittar ingenting.
Jag har också gjort en ansökan om att SEB, eller rättare sagt Eurocard via SEB, ska ta tillbaka pengarna direkt, men pga Corona är det längre handläggningstid på de ärendena.
Det är inga stora pengar, men det är ändå 1000 kronor som jag gärna vill ha tillbaka. Speciellt nu när Norwegian varit snälla och återbetalat, om än till "fel" mottagare.