Okunning och omotiverad personal när vi köpte biljetten. Svåra att få tag i, ovilliga att hjälpa till med ändringar. Fick ringa massa gånger/jaga ifatt dem och tjata många gånger när man var utomlands och behövde fixa om en biljett.
Sen kan man ju undra om de vill ha kunder om man har öppet mellan 8:00 och 17:00 må-fre, stängt lör-sön?? !
Vet att jag ringde 20 minuter i 17:00 ett par kväller, sitter i kö. Sen efter 20 min i kö kopplas man fram och signalerna pipar sen tillslut hör man ett klick. Ringer upp direkt, får autosvar: "Tack för att du ringer men nu är det stängt"
Så finns inget annat än att göra som såhär; ta ledigt från jobbet, förlora pengar och sen betala STA travel en massa för dålig service. Sen slutar det med att jag fick ordna allt själv och hade tjänat massa tid och pengar om jag bara ordnat allt själv..
Kan också haft otur med hon säljaren som hade ansvar för mitt konto men hon sänker hela företaget..
Prova killroy istället, om dem är bättre vet jag inte. Bäst är att ordna allt själv..