Med Kryssarna introduceras sex olika virtuella resenärer: City Charlie, Wellness Wilma, Family Frank, Nature Nina, Foodie Fredrik och Design Denise. Varje personlighet är skapad med hjälp av ett AI-verktyg som instruerats att ta fram varje personlighet utifrån en specifik uppsättning intressen och passioner, med målet att bistå kunderna i att bättre planera och skräddarsy sin reseupplevelse såväl ombord […]
The post Tallink Silja Line lanserar nytt projekt som tar personifiering av resor till en ny nivå appeared first on Travel Report. Läs hela artikeln »
Här är Moomin Arabias nya pop up-butik på Arlanda | 1 dag sedan |
Tallink Grupp rapporterar vinst för Q1 2024 | 1 dag sedan |
SJ släpper sommarens biljetter | 1 dag sedan |
DN:s Brunchväljare hjälper dig att hitta rätt | 1 dag sedan |
Fotbollsserien där det är förbjudet att springa | 1 dag sedan |
Hamas-topp: Lägger ner vapnen för en tvåstatslösning | 2 dagar sedan |
Norskt luftrum har stängts | 2 dagar sedan |
Spanska värmen på väg in över 20 grader nästa vecka | 2 dagar sedan |
Sträng vinter och fordonsbrist påverkade SJs resenärer | 2 dagar sedan |
Uber och Klarna i globalt avtal | 2 dagar sedan |