Förseningar, förlorat bagage eller inställda flyg, de flesta människor har någon gång upplevt ilska och besvikelse gentemot ett flygbolag. Forskning från Jönköping International Business School vid Jönköping University visar att varumärkeshat i dessa situationer inte enbart är skadligt för flygbolagen. Flygbolagen måste bli bättre på att förstå sina kunder, säger Ayesha Manzoor, doktor i […]
The post Resenärers ilska, besvikelse och ångest vardag för flygbolagen appeared first on Travel Report. Läs hela artikeln »
Swedavias trafikstatistik för april 2025 | 19 timmar sedan |
SAS omorganiserar 200 berörs | 1 dag sedan |
Resenärers ilska, besvikelse och ångest vardag för flygbolagen | 1 dag sedan |
VR har Sveriges nöjdaste tågresenärer 2025 | 1 dag sedan |
Marcus Risberg blir ny verkställande direktör för Viking Line | 1 dag sedan |
Svenska resenärer tappar tålamodet fler förseningar och sämre kommunikation | 1 dag sedan |
Slussarna öppnas många nyheter | 1 dag sedan |
Rånäs Slott har återigen blivit tilldelad utmärkelsen Travellers´Choice! | 1 dag sedan |
Comfort Hotel Solna nominerat till Social Impact Leader på Unfold Awards | 1 dag sedan |
Häng med till Europas hetaste kulturstäder | 4 dagar sedan |